FAQ | Frequently Asked Questions | Zorgprofessionals

Over Kommpass

Wie is Kommpass?

Als onderdeel van KoraalGroup en met meer dan 20 jaar ervaring in de zorg, het plannen van diensten en ICT zijn we gaan kijken wat er nog ontbrak in de huidige zorgbranche. Met de digitalisering van deze tijd ontdekte we dat het eenvoudiger kan. Met Kommpass is het handmatig plannen van diensten niet meer nodig en wordt dit volledig gedigitaliseerd. Dit neemt alle administratie uit handen en maakt het uiteindelijk gemakkelijker voor de werkgever en de werknemer.

Wie is KoraalGroup?

Wij van Kommpass zijn onderdeel van KoraalGroup en met meer dan 20 jaar ervaring in de zorg, het plannen van diensten en ICT zijn we ook het label Kommpass begonnen. Kijk snel op de website van KoraalGroup wat we nog meer allemaal doen.

Hoe werkt Kommpass

Accepteer, weiger en registreer eenvoudig diensten met onze app Héron planning. Krijg deze eenvoudig en overzichtelijk uitbetaald. Allemaal via het zelfde systeem. Kies zelf waar en wanneer je werkt. Eigen regie is eigen baas. Kijk op de Kommpass website voor meer informatie! Nog steeds vragen? Stel ze aan marketing@kommpass.nl 

Wat is de Héron planning app

Kommpass maakt gebruik van de app Héron planning die is gemaakt van de software van Korma beide net zoals Kommpass onderdeel van Koraalgroup. Wil je meer informatie over onze app of software? Ga dan naar de website van Korma 

Documenten & gegevens

Wat staat er in jullie privacyverklaring

Lees hier onze privacyverklaring 

 

Welke documenten moet je aanleveren?

Aan de hand van je functie kan je hier terug vinden welke documenten je moet aanleveren.
kommpass.nl/zzp/wat-heb-je-nodig/

Waar kan ik mijn documenten uploaden?

Als je via de app hebt ingelogd staat er een link klaar waarin je de documenten veder kunt aanleveren.

Wat moet ik doen als mijn NAW gegevens veranderd zijn

Dit is in de toekomst aan te passen in de app, hier werken wij aan! Voor nu kun je een mailtje sturen naar zzp@kommpass.nl 

Wat moet ik doen als documenten veranderd zijn?

Dit is in de toekomst aan te passen in de app, hier werken wij aan! Voor nu kun je een mailtje met de juiste documenten sturen naar zzp@kommpass.nl 

Opdrachten

Wat gebeurt er bij een no-show?

Aan een ‘no show’ door Opdrachtnemer zijn de volgende consequenties voor Opdrachtnemer verbonden:

  • 1e no show Officiele waarschuwing
  • 2e no show 2 weken niet kunnen reageren op opdrachten op het Kommpass platform
  • 3e no show 1 maand niet kunnen reageren op opdrachten op het Kommpass platform 

Voor verdere informatie wijzen we je door naar de gebruikersvoorwaarden.

Wanneer hoor je of je dienst is aangenomen?

Wanneer jij als zorgprofessional jezelf aanmeld voor een dienst in de app door jezelf op beschikbaar te zetten, krijg je binnen 72 uur een melding of deze dienst aan jou is gegeven

Mijn dienst is na het aannemen geschrapt krijg ik hier een vergoeding voor?

Nee er is nu geen vergoeding hiervoor.

“In de toekomst proberen wij te realiseren dat wanneer jij een dienst hebt aangenomen en deze is goedgekeurd  je een vergoeding van 2 uur onvangt wanneer de dienst geschrapt wordt.”

Wat is onze reactie tijd voor een dienst?

Wij proberen het zo snel mogelijk maar minimaal binnen 72h een antwoord te hebben. [Ja of Nee]

24 a 72 uur (spoedaanvragen) reageren via de app & telefonisch. 

Mijn functie staat er niet tussen

We zijn groeiende! Voor nu bestaat het nog voornamelijk uit klinieken en ZKH, daar kunnen we vooral de ok assistent en anesthesie medewerker inplannen! 

Kommpass heeft voor nu de functies open staan:

  • Anesthesiemedewerker
  • Operatieassistent
  • ICU/CCU verpleegkundige
  • Recovery verpleegkundige
  • SEH verpleegkundige
  • Verpleegkundige

Staat je functie hier niet tussen? dan hebben wij er momenteel ook geen diensten voor, je kunt altijd een mailtje sturen naar Marketing@Kommpass.nl 

Dan kunnen we je op de hoogte houden mochten er diensten in jouw vakgebied bij komen.  

Is het mogelijk zonder ziekenhuis ervaring je in te schrijven voor ziekenhuisdiensten?

Ja, flexibel in overleg gaan wij samen met jouw op zoek.

Betaling & Facturatie

Krijg ik reiskostenvergoeding?

Deze zal worden uitgekeerd in een netto reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer (inclusief woon – werkverkeer)

Krijg ik parkeerkosten?

Deze worden niet vergoed, tenzij anders is afgesproken.
Declareren hoe werkt dat?

Wanneer word ik uitbetaald?

Momenteel is het betalingstermijn 4 weken dit gaat begin 2024 naar 5 weken. En gaat in op de laatste dag van de desbetreffende maand waarin de zzp’er gewerkt heeft

Wanneer je jouw salaris eerder uitbetaald wil hebben betaal je 2% per week hiervoor

Facturatieproces

De facturatie is per 2 weken behalve bij zorginstellingen van het Flexhuis, want zij doen zelf de facturatie en die facturen staan iedere maand rond de 6e/7e van de nieuwe maand klaar.

De facturen kunnen de ZZP’ers in de app terugzien.

Wat is mijn tarief?

Als zzp’er bepaal je zelf je tarief in overleg met de organisatie. 

Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact met ons op!

Mail jouw vraag naar onderstaand email adres. Dan komen we zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!